We hebben een recent een nieuwe huisstijl en website gelanceerd!
De afgelopen maanden zijn we druk in de weer geweest met de ontwikkeling van een nieuwe huisstijl. In samenwerking met Publik Reclamebureau hebben we een compleet traject doorlopen om te komen tot de juiste keuzes. Aan de hand van strategische sessies zijn we gestart met het bepalen van de essentie van Vizon; wie zijn we, waar streven we naar, waarom doen we wat we doen, hoe doen we dat en wat willen we uitstralen. Door deze vraagstukken te beantwoorden hebben we handvaten gecreƫerd voor de ontwikkeling van een nieuwe huisstijl. Dit heeft zich vertaald in een complete nieuwe huisstijl, inclusief logo, website en fysieke communicatiemiddelen.
Na het uitwerken van de huisstijl zijn we aan de slag gegaan met een marketing-communicatieplan. Zo is er in kaart gebracht waar onze kansen liggen en wat ons onderscheidt ten opzichte van de concurrentie, hebben we gericht bepaald hoe we communiceren met onze klanten en partners binnen de zorg en hebben we vastgesteld welke communicatiemiddelen hiervoor worden ingezet. Met de lancering van de website is de laatste stap in het voortraject gezet en zijn we inmiddels volledig operationeel. Dat betekent dat we vanaf nu voor u klaar staan om u te helpen en te adviseren. Heeft u vragen of maakt u graag een afspraak? Neem dan contact met ons.